Obchodní podmínky

společnosti

ROS'S BAZAAR s.r.o.

sídlem Olomoucká 715, Tovačov I-Město, 751 01 Tovačov

IČO: 08658277

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 80292

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.babyross.cz


I.

ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ


1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti ROS'S BAZAAR s.r.o., I IČO: 08658277, sídlem Olomoucká 715, Tovačov I-Město, 751 01 Tovačov, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 80292 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím na jedné straně a fyzickou osobou (dále jen „kupující“) na straně druhé prostřednictvím internetového obchodu – e-shopu – prodávajícího. Internetový obchod prodávající provozuje na webové stránce https://www.babyross.cz (dále jen „webová stránka“) prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).


2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou nebo osobou jednající při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Je-li smluvní stranou nikoliv spotřebitel řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem. Spotřebitelem se podle § 419 občanského zákoníku rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.


3. Ujednání odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Kupující však nesmí být zkrácen na právech určených k ochraně spotřebitele vyplývajících z občanského zákoníku, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a dalších relevantních předpisů. Odlišná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.


4. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.


5. Prodávající si vyhrazuje právo měnit či doplňovat znění obchodních podmínek. Takovou změnou však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


II.

ZÁKAZNICKÝ ÚČET


1. Kupující má možnost na základě registrace provedené na webové stránce přistupovat ke svému zákaznickému rozhraní (dále jen „zákaznický účet“). Z tohoto svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávky zboží. Kupující může objednávat zboží také bez nutnosti registrace přímo z webového rozhraní obchodu.


2. Při registraci na webové stránce a při objednávaní zboží je kupující povinen uvádět veškeré údaje správně a pravdivě. V případě jakékoliv změny je kupující povinen údaje v zákaznickém účtu aktualizovat. Prodávající považuje veškeré údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží za správné a pravdivé.


3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně přístupových údajů ke svému zákaznickému účtu.


4. Kupující není oprávněn poskytovat přístup ke svému zákaznickému účtu třetím osobám.


5. Prodávající je oprávněn zákaznický účet zrušit, zejména pokud kupující svůj zákaznický účet nevyužívá déle než 3 roky nebo pokud kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek. Kupující je oprávněn svůj zákaznický účet zrušit kdykoliv, a to bez udání důvodu.


6. Kupující bere na vědomí, že zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo třetích stran.


III.

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY


1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nabízeném zboží včetně cen jednotlivého zboží a nákladů spojených s případným vrácením zboží, pokud toto zboží nelze z povahy věci vrátit běžnou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků a jsou platné po dobu jejich zobrazení na webovém rozhraní obchodu. Tímto není vyloučena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím kupní smlouvu za individuálně dohodnutých podmínek.


2. Webové rozhraní obchodu dále obsahuje informace o nákladech souvisejících s balením a doručováním zboží. Tyto informace platí pouze pro doručování v rámci České republiky. V případě, že prodávající nabízí dopravu zdarma, může být tato podmíněna dosažením minimální celkové hodnoty objednávky.


3. Pro objednání zboží vyplní kupující formulář s objednávkou ve webovém rozhraní obchodu, který obsahuje zejména informace o:


a) kupujícím (tj. jméno a příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo, doručovací adresu, popř. fakturační adresu);


b) objednávaném zboží (kupující „vkládá“ zboží do elektronického nákupního košíku);


c) způsobu úhrady kupní ceny a požadovaném způsobu doručení zboží;


d) nákladech spojených s doručením zboží;


(společně dále jako „objednávka“).


4. Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a upravit veškeré zadané údaje, a to i s ohledem na možnost opravit chyby vzniklé při zadávání údajů. Objednávku kupující odešle kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné a pravdivé. Prodávající bezodkladně po obdržení objednávky potvrdí kupujícímu její přijetí elektronickou poštou na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v zákaznickém účtu nebo v objednávce (dále jen „e-mailová adresa kupujícího“).


5. Prodávající si v závislosti na povaze objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) vyhrazuje právo požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky).


6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem doručení přijetí objednávky (akceptací), které prodávající zašle kupujícímu elektronickou poštou na e-mailovou adresu kupujícího.


7. Kupující souhlasí s využitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Kupující bere na vědomí, že náklady, které mu vzniknou při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, telefonní hovory) si hradí kupující sám.


IV.

CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY


1. Kupní cenu zboží a případné náklady spojené s jeho dodáním může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:


a) v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou v provozovně prodávajícího na adrese Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc;


b) bezhotovostně prostřednictvím platebního systému (online platební kartou či digitální peněženkou) nebo bankovním převodem;


c) platbou na dobírku – v hotovosti nebo platební kartou při převzetí od dopravce;


d) v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve zvoleném výdejním místě.


2. Kupující je povinen uhradit kromě kupní ceny také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve sjednané výši. Není-li výslovně uvedeno jinak, zahrnuje pojem kupní cena také tyto náklady spojené s balením a dodáním zboží.


3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu ani jinou obdobnou platbu.


4. Při platbě v hotovosti nebo platební kartou v provozovně prodávajícího, na dobírku nebo ve výdejním místě je kupní cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě prostřednictvím platebního systému (tj. v případě platby online platební kartou či digitální peněženkou) je kupní cena splatná v okamžiku uzavření kupní smlouvy.


5. Při bezhotovostní platbě je kupující povinen uvést variabilní symbol platby. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je v případě bezhotovostní platby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby je objednávka prodávajícím expedována až po připsání kupní ceny na účet prodávajícího.


6. Případné slevy poskytnuté prodávajícím nelze vzájemně kombinovat.


7. Prodávající vystaví účetní doklad po uhrazení ceny zboží a zašle jej elektronicky na e-mailovou adresu kupujícího. Prodávající prohlašuje, že není plátcem DPH.


V.

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ


1. Zboží se doručuje dle zvoleného způsobu kupujícím v rámci objednávky zboží. Pokud je způsob dopravy sjednán na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.


2. Je-li prodávající povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.


3. V případě, že je nutné z důvodů na straně kupujícího doručovat zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručením nebo s alternativním způsobem doručení.


4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. V případě zjištění jakýchkoliv závad je kupující povinen toto neprodleně oznámit přepravci. Při zjištění poškození obalu zboží, které by mohlo naznačovat neoprávněný zásah do zásilky, není kupující povinen zásilku od přepravce převzít. Tím nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z právních předpisů.


VI.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY


1. Kupující bere na vědomí, že podle § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:


a) dodávka zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám;


b) dodávka zboží podléhajícího rychlé zkáze, zboží s krátkou dobou spotřeby nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;


c) dodávka zboží v zapečetěném obalu, které není vhodné vrátit z důvodů ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů po jeho otevření kupujícím;


d) dodávka zvukových nebo obrazových nahrávek nebo počítačových programů v zapečetěném obalu, pokud kupující toto zapečetění porušil.


2. Pokud se nejedná o případy uvedené výše v čl. VI. odst. 1 obchodních podmínek, má kupující v souladu s § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů. Uvedená lhůta končí uplynutím čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo:


a) poslední kus zboží, pokud kupující objednal více kusů v rámci jedné objednávky a tyto jsou dodávány samostatně;


b) poslední položku nebo část zboží, pokud se dodávka skládá z více položek nebo částí;


c) první dodávku zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná dodávka zboží po stanovenou dobu.


3. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno nebo musí být učiněno ve lhůtě stanovené výše čl. VI. odst. 2 obchodních podmínek. Kupující může v souladu s § 1830 odst. 1 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu (např. i telefonicky nebo osobně). K uplatnění práva odstoupit od kupní smlouvy může kupující využít rovněž vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, který tvoří nedílnou přílohu těchto obchodních podmínek. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu provozovny či sídla prodávajícího, nebo na e-mailovou adresu eshop@babyross.cz.


4. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší. Kupující v takovém případě zašle nebo předá zboží prodávajícímu zpět nejpozději do čtrnácti (14) dnů od oznámení odstoupení. Lhůta je zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v případě, kdy zboží nelze vrátit běžnou poštovní cestou.


5. Prodávající je v případě odstoupení od kupní smlouvy povinen kupujícímu vrátit peněžní prostředky přijaté za zboží do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je od kupujícího přijal. Prodávající může vrátit kupujícímu peněžní prostředky i jiným způsobem, pokud s tím kupující souhlasí a nevzniknou mu tím dodatečné náklady. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu peněžní prostředky dříve, než od něj obdrží vrácené zboží nebo než kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.


6. V případě poškození zboží kupujícím může prodávající jednostranně započíst nárok na náhradu škody vzniklé na zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. O uplatnění tohoto nároku je prodávající povinen bezodkladně vyrozumět kupujícího prostřednictvím elektronické pošty na e-mailovou adresu kupujícího.


7. Pokud je kupujícímu společně se zbožím poskytnut dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že v případě, kdy kupující odstoupí od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.


VII.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ


1. Práva a povinnosti smluvních stran týkající se vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v aktuálním znění.


2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá za to, že v době převzetí zboží:


a) odpovídá sjednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;


b) je vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil;


c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.


3. Prodávající dále odpovídá kupujícímu, že kromě ujednaných vlastností:


a) je zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, a to i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;


b) zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si takového prohlášení nebyl vědom, bylo v době uzavření smlouvy upraveno srovnatelným způsobem, nebo nemohlo ovlivnit rozhodnutí kupujícího o koupi;


c) je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat;


d) zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.


4. Ustanovení čl. VII. odst. 3 obchodních podmínek se nepoužije, pokud prodávající před uzavřením smlouvy kupujícího výslovně upozornil, že se některá vlastnost zboží liší, a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.


5. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.


6. Projeví-li se vada během jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to vylučuje povaha věci nebo vady. Tato doba neběží po dobu, kdy kupující nemůže zboží užívat, pokud vadu oprávněně vytkl.


7. Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Po oprávněném vytknutí vady neběží doba pro vytknutí vady po dobu, po kterou kupující nemůže zboží používat.


8. Kupující je povinen vytknout vadu bez zbytečného odkladu, jakmile jí zjistí. V takovém případě kupující vadné zboží nebo zboží postižené vadou předá prodávajícímu nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o zboží podléhající rychlé zkáze, může jej kupující po upozornění prodávajícího bez prodlení prodat. Soud právo z vady přizná i v případě, že nebyla vytknuta bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl kupující při dostatečné péči zjistit.


9. V případě výskytu vady může kupující požadovat její odstranění. Podle vlastní volby může požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu vadného zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. Při posouzení přiměřenosti se zohlední zejména význam vady, hodnota, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout odstranit vadu, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.


10. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby kupujícímu nezpůsobil značné obtíže. Přitom prodávající zohlední povahu věci a účel, pro který kupující zboží koupil. Za účelem odstranění vady převezme prodávající zboží na vlastní náklady.


11. Kupující může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud:


a) prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. VII. odst. 9 obchodních podmínek;


b) se vada projeví opakovaně;


c) vada představuje podstatné porušení kupní smlouvy;


d) z prohlášení prodávajícího nebo okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.


12. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel


13. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží zboží nebo kupující prokáže, že zboží odeslal.


14. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání. Při koupi použité věci může být dohodou smluvních stran zkrácena doba podle čl. VII. odst. 7 obchodních podmínek, a to až na jeden rok.


15. Vadu lze vytknout u prodávajícího, u kterého bylo zboží zakoupeno. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující uplatnit konkrétně (nikoliv výlučně) osobně na adrese Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc, a to v otevírací době provozovny (tj. v pondělí a ve středu od 9:30 do 17:00, ve čtvrtek od 8:00 do 12:00), prostřednictvím doručovatele poštovních služeb, dále telefonicky na čísle +420 777 477 827 nebo elektronickou poštou na adrese eshop@babyross.cz.


16. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoliv své provozovně, kde je to s ohledem na nabízený sortiment možné, případně i ve svém sídle. V provozovně prodávajícího je po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací.


17. Při uplatnění reklamace prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby pověřené provedením opravy.


18. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů od uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.


19. Po marném uplynutí lhůty podle čl. VII. odst. 18 obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.


20. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.


21. Nepřevezme-li kupující věc v přiměřené době poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, a to ani do třiceti (30) dnů od vyrozumění, náleží prodávajícímu úplata za uskladnění, a to v obvyklé výši.


22. Kupujícímu, který má právo z vadného plnění, náleží také náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Pokud však kupující neuplatní právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro vytčení vady, soud mu toto právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo nebylo uplatněno včas.


23. Prodávající nebo jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.


24. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady, jakož bližší podrobnosti reklamace, jsou upraveny v reklamačním řádu dostupného na webových stránkách prodávajícího.


VIII.

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN


1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny.


2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti webového rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by jemu nebo třetím osobám umožnila neoprávněně zasahovat do programového vybavení nebo jiných součástí webového rozhraní obchodu nebo je neoprávněně užívat.


3. Při využívání webového rozhraní obchodu není kupující oprávněn používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly negativně ovlivnit jeho provoz. Webové rozhraní lze užívat jen v rozsahu, který neomezuje práva ostatních zákazníků a odpovídá jeho určení.


4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku jejího užití v rozporu s určením.


5. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.


6. Stížnosti spotřebitelů vyřizuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti lze zasílat na e-mailovou adresu prodávajícího eshop@babyross.cz. O vyřízení stížnosti bude kupující informován elektronickou poštou. Jiná pravidla pro vyřizování stížností nejsou stanovena.


7. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Pro řešení sporů online lze využít platformu na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.


8. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line.


9. Kupující se může se stížností obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.


10. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


IX.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, jednání o této smlouvě a plnění veřejnoprávních povinností plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu dostupného na webových stránkách prodávajícího.



X.

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A POUŽÍVÁNÍ COOKIES


1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v aktuálním znění, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo kupujícího. Informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím samostatného dokumentu dostupného na webových stránkách prodávajícího.


2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies (tj. krátkých textových souborů umožňujících zaznamenat informace o návštěvě na webových stránkách) na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.



XI.

DORUČOVÁNÍ


1. Není-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu se doručuje na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo uvedenou při objednávce zboží.


2. Za doručenou se považuje i zpráva, jejíž převzetí adresát odmítl, kterou si nevyzvedl v úložní době nebo která se vrátila jako nedoručitelná.


3. Smluvní strany mohou běžnou korespondenci vzájemně zasílat prostřednictvím elektronické pošty na adresy uvedené v zákaznickém účtu kupujícího, v objednávce nebo na webové stránce prodávajícího.



XII.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, strany se dohodly, že se vztah řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů, které by se v případě neexistence této volby práva jinak uplatnila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).


2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.


3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.


4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.


5. Kontaktní údaje prodávajícího:


a) adresa sídla ROS'S BAZAAR s.r.o. – Olomoucká 715, Tovačov I-Město, 751 01 Tovačov;

b) adresa provozovny – Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc;

c) e-mail: eshop@babyross.cz;

d) telefon: +420 777 477 827;

e) ID datové schránky: yvvgrp5.


6. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dnem jejich vydání.




V Olomouci dne 13.03.2025



PŘÍLOHA – VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY


(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)


Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy


Adresát:

ROS'S BAZAAR s.r.o.

Horní náměstí 407/27

779 00 Olomouc

e-mail: eshop@babyross.cz


Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy o nákupu tohoto zboží:


.....................................


Datum objednání/datum obdržení:


.....................................


Jméno a příjmení kupujícího:


.....................................


Adresa kupujícího:


.....................................


E-mail kupujícího:


.....................................


Číslo bankovního účtu pro vrácení platby:


.....................................


Podpis kupujícího (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):


.....................................


Datum:


.....................................



Formulář ve formátu PDF ke stažení zde

Soubory ke stažení

Odstoupení od kupní smlouvy|pdf

Nepropásněte příští novinky, přihlaste se k odběru newsletteru.

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout více efektivní uživatelský zážitek. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na tlačítko „Souhlasím".

Souhlas můžete odmítnout .