Vrácení zboží a reklamace


VRÁCENÍ ZBOŽÍ


Kompletní podmínky pro vrácení a reklamaci zboží najdete v našich obchodních podmínkách.

Může se stát, že objednané zboží nevyhovuje Vaším představám. V takovém případě nám můžete zboží vrátit do 14 dnů.


Vrátit lze pouze zboží, na kterém není vada, a které nebylo nošené, ani používané, a které obsahuje původní visačku. Pochopte, prosím, že pokud je vrácené zboží poškozené, nebo jeví známky používání, nebo neobsahuje originální visačky, máme nárok si z vracené částky odečíst poměrnou cenu odpovídající snížení hodnoty zboží.


Jak nám zboží můžete odeslat?


1. Zboží, které chcete vrátit, zabalte do původní, nebo jiné vhodné a čisté krabice.

2. Ke zboží přiložte vyplněný formulář pro vrácení, který jsme Vám odeslali spolu s objednávkou. Pokud formulář nemáte, najdete ho jako přílohu našich obchodních podmínek.

3. Krabici dostatečně zabezpečte lepící páskou.

4. Nejpozději v poslední den lhůty odneste zboží na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nadiktujte tento číselný kód: 95258263. V této chvíli poplatek za dopravu nehradíte. Pokud zvolíte jiný způsob dopravy, vždy nám zásilku na vlastní náklady pošlete na adresu naší pobočky.


Jak vrátit zboží na pobočce našeho e-shopu?


1. Ve lhůtě 14 dnů nám můžete zboží vrátit na naší pobočce na adrese Horní náměstí 407/27 v Olomouci během provozní doby. Pokud by Vám z vážného důvodu naše otevírací doba nevyhovovala, spojte se s námi telefonicky na tel. čísle +420 777 477 827 a můžeme se domluvit na jiném dni či hodině.

2. Vrátit lze pouze zboží, na kterém není vada, a které nebylo nošené, ani používané, a které obsahuje originální visačky.

3. Připravte si číslo Vaší objednávky.


Vrácení peněz a náklady za dopravu


1. Po převzetí zásilky a zkontrolování zboží Vám peníze vrátíme do 14 dnů.

2. Náklady za dopravu při vrácení zboží nehradíme. Pokud produkty odešlete námi doporučeným způsobem (přes Zásilkovnu nadiktováním kódu), bude vracená částka za zboží o cenu této dopravy snížena.






REKLAMACE ZBOŽÍ


Pokud se na zboží vyskytne v době 2 let od převzetí vada, můžete takový produkt reklamovat.

Reklamaci můžete učinit na naší pobočce v Olomouci, telefonicky na tel. čísle +420 777 477 827, nebo e-mailem na adrese eshop@babyross.cz. Pro reklamaci si připravte číslo Vaší objednávky.


Na reklamaci zboží zakoupeného na našem e-shopu se vztahuje tento reklamační řád:



REKLAMAČNÍ ŘÁD

společnosti

ROS'S BAZAAR s.r.o.

sídlem Olomoucká 715, 751 01 Tovačov

IČO: 08658277

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 80292



I.

ÚVODNÍ USTANOVENÍ


1. Tento reklamační řád je zpracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), v účinném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění.


2. Tímto reklamačním řádem je upraven postup kupujícího – spotřebitele (dále jen „kupující“) pro uplatnění práv z vad (dále jen „reklamace“) zboží prodávaného společností ROS’S BAZAAR s.r.o., se sídlem Olomoucká 715, 751 01 Tovačov, IČ: 08658277 (dále jen „prodávající“). V případě kupujícího – podnikatele se bez dalšího použije platná zákonná úprava práv z vadného plnění.


3. Prodávající podrobně upravuje práva z vadného plnění v čl. VII. obchodních podmínek prodávajícího, které jsou dostupné na webových stránkách https://www.babyross.cz (dále jen „obchodní podmínky“). Záležitosti tímto reklamační řádem nebo obchodními podmínkami neupravené se řídí právním řádem České republiky.



II.

PREVENCE


1. Při výběru zboží je nutné dbát na to, aby zvolená velikost výrobku a její druh přesně odpovídal potřebám kupujícího. Při výběru zboží musí brát kupující v potaz účel užívání, materiálové složení, provedení a způsob ošetřování zvoleného zboží. Pouze zboží odpovídající správně zvoleným parametrům může správně sloužit účelům užití. Pokud kupující nesprávně zvolil zboží a z tohoto důvodu neplní zboží svůj účel, nezakládá to důvod pro reklamaci zboží dle toho reklamačního řádu.


2. Při koupi zboží prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.babyross.cz je kupující povinen při převzetí zboží překontrolovat stav zásilky, zejména neporušenost obalu či krabice, a posléze bez zbytečného odkladu zkontrolovat obsah zásilky a stav dodaného zboží. V případě zjištění zjevného poškození obalu zboží je kupující oprávněn odmítnout převzetí zásilky od přepravce. V případě zjištění poškození či neúplnosti obsahu zásilky, tj. dodaného zboží, se kupující zavazuje bez zbytečného odkladu nahlásit prodávajícímu na e-mailovou adresu eshop@babyross.cz, společně s fotodokumentací poškozeného zboží.


3. Kupující je povinen po celou dobu užívání zboží dbát na to, aby bylo užíváno v souladu s jeho účelem a obecnými pravidly užívání. Při užívání je nutné zvážit také všechny faktory, které negativně ovlivňují plnou funkčnost a životnost výrobku. V neposlední řadě je také nutná údržba zboží, která zajišťuje jeho funkčnost a dobrý stav. Nedostatečná nebo nesprávná údržba zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost.



III.

PODMÍNKY REKLAMACE


1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že:


a. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

b. je vhodné k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

c. je dodané s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.


2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:


a. je zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

b. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,

c. zboží je dodáváno s veškerým příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a

d. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.


3. Ustanovení v předchozím odstavci se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost zboží liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.


4. Nesplňuje-li zboží podmínky uvedené výše v odst. 1 a 2 tohoto článku, má se za to, že má zboží vadu.


5. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.


6. Za vadu není považována změna zboží, která vznikla sice v záruční době, ale v důsledku opotřebení, nesprávného používání, nevhodné či nedostatečné údržby, v důsledku přirozených změn materiálu, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoli poškození kupujícím či třetí osobou nebo v důsledku jiného nesprávného zásahu.


7. Pokud prodávající prodává zboží, které je označeno jako již použité nebo obsahující vadu a z tohoto důvodu je cena zboží snížena, je s kupující seznámen s tím, že není možné následně tuto vadu vytknout a uplatnit při reklamaci zboží. Takové zboží je vždy patřičně označeno, aby bylo kupujícímu zřejmé, že nejde o zboží splňující veškeré náležitosti uvedené zejména v odst. 1 a 2 tohoto článku , a proto je jeho cena ponížena.


8. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.


9. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Zároveň vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.


10. Kupující při uplatnění reklamace je povinen dbát na to, že reklamované zboží splňuje hygienické požadavky, tj. je hygienicky nezávadné a zbavené všech nečistot. Spolu s předkládaným zbožím je vždy nutné doložit doklad o koupi a rovněž příslušenství zboží, které je nezbytné pro posouzení a vyřízení reklamace.


11. Při uplatnění reklamace je prodávající povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení s uvedením data reklamace, jejího obsahu, požadovaného způsobu vyřízení a kontaktních údajů kupujícího. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby pověřené provedením opravy či vyřízením reklamace.



IV.

MÍSTO PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE


1. Kupující může reklamovat zboží osobně na adrese Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc, a to v otevírací době provozovny (tj. v pondělí a ve středu od 9:30 do 17:00, ve čtvrtek od 8:00 do 12:00), prostřednictvím doručovatele poštovních služeb, dále telefonicky na čísle +420 777 477 827 nebo elektronickou poštou na adrese eshop@babyross.cz. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv své provozovně, kde je to s ohledem na nabízený sortiment možné, případně i v sídle společnosti.


2. V provozovně prodávajícího je po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací.



V.

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE


1. Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí.


2. Pokud je zakoupené zboží označeno jako použité může být dohodou prodávajícího s kupujícím doba pro uplatnění reklamace zkrácena na jeden rok.


3. Reklamace bude prodávajícím vyřízena včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Reklamace se má za uplatněnou okamžikem doručení projevu vůle kupujícího, jímž vytkne a popíše vadu, prodávajícímu. Kupující je povinen prodávajícímu poskytnout potřebnou součinnost, tedy umožnit přezkoumání reklamovaného zboží.



VI.

OBSAH REKLAMACE


1. Kupující při uplatnění reklamace sdělí prodávajícímu, jaké právo z vadného plnění uplatňuje. Kupující může požadovat odstranění vady (dodání nového zboží bez vady nebo opravu věci), přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy, to vše za podmínek uvedených v čl. VII. odst. 9 až 13 obchodních podmínek. Toto právo není možné si zvolit v rozporu se zákonem.


2. Opomněl-li kupující při vytknutí vady uvést, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, prodávající jej o tomto poučí.


3. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.



VII.

NÁKLADY NA VYŘÍZENÍ REKLAMACE


1. K odstranění vady převezme prodávající zboží na vlastní náklady.


2. Kupujícímu, který má právo z vadného plnění, náleží také náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Pokud však kupující neuplatní právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro vytčení vady, soud mu toto právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo nebylo uplatněno včas.





VIII.

ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ


1. V případě, že kupující nebude souhlasit s vyřešením reklamace zboží a mezi kupujícím a prodávajícím tak vznikne spor, který se nepodaří mezi nimi vyřešit smírnou cestou, má kupující právo vedle práva na soudní ochranu také na mimosoudní řešení takového spotřebitelského sporu.


2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.


3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line. Pro řešení sporů online lze využít platformu na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.



IX.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


1. Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou tímto reklamačním řádem dotčena.


2. Kontaktní údaje prodávajícího:


a. adresa sídla ROS'S BAZAAR s.r.o. – Olomoucká 715, Tovačov I-Město, 751 01 Tovačov;

b. adresa provozovny – Horní náměstí 407/27, 779 00 Olomouc;

c. e-mail: eshop@babyross.cz;

d. telefon: +420 777 477 827;

e. ID datové schránky: yvvgrp5.


3. Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem jeho vydání.




V Olomouci dne 13.03.2025


Nepropásněte příští novinky, přihlaste se k odběru newsletteru.

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout více efektivní uživatelský zážitek. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na tlačítko „Souhlasím".

Souhlas můžete odmítnout .